Test av: TENS mot mensvärk

TENS sägs vara ett effektivt behandlings-instrument för de som har svår menvärk och i flera fall sitter effekten i även gången efter. 
 
Man ska placera elektrodplattorna på varsin sida av livmodern och sedan öka styrkan relativt fort. Det hjälpte inte alls på mig. Men det är väl värt att försöka såklart! Någon som vill köpa min kanske?
 
+
Man börjar tänka på lite annat.

-
Det sticks rejält
Hjälper inte ett dugg mot mensvärk



Det måhända att jag har använt den fel, men någon lindring gav den absolut inte!

BETYG: 0 stjärnor av 5 möjliga


Kommentarer
Postat av: Malin

Om du har satt elektroderna så att de sticks så kan de hjälpa att flytta litegrann på dem åt något håll. Det brukar funka för mig. Synd att du köpte en, jag fick min som hjälpmedel genom gynekologen!

Annars fungerar 2 alvedon och 1 ipren rätt bra i nödfall!

2010-01-24 @ 08:30:28
Postat av: Mirka

Prova Allay, ett alternativ om man vill slippa piller hela tiden. Jag äter Brufen, hjälper väl sådär, fick det av läkaren. Men Allay ska hjälpa har jag hört! Ska själv ta o pröva det så kanske man slipper ligga orörlig o i fosterställning varje månad!:p

2010-08-01 @ 22:43:11
URL: http://mirkahjerpe.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0